Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




Monday 14 April 2014 | 01:19 | 0 comments
Alahai, lamanya tak update blog ni haaa. Dah makin berhabuk rasanya ni. Hahah, Alhamdulillah, makin sihat aku. Dah makin sihat, makin gemuk plak tu. Hakhakhak.Almaklumlah, menjak2 ni busy gila nak mampuihhh. Kesana kesini bersama imigresen tercinta. Imigresen skrg dah jadi rumah kedua aku. Rumah kedua kat Shah Alam, yg ketiga kat Putrajaya. Haaa, elok lah. Tinggal takde tilam dgn bantal je. Kehidupan aku srkg ni Alhamdulillah. Makin bahagia setelah bermacam onak duri yg ditempuh bersama. Aceceh! Duri sikit kena pun dah mengelupur, ni nak tempuh. Alaaaa, dah nama pun perumpamaan. Tak belajar ke apa? 
En. abang aku menjak2 dah jadi polis ni, asyik nak main gari org je keje dia. Alhamdulillah jugak lah, kehidupan dia skrg lebih terurus berbanding dulu. Berkat doa bakal isteri. Hahahah! InsyaAllah, jika ditakdirkan itu jodoh nya, bersama lah kami. Mudah-mudahan dipermudahkan segala perjalanan. InsyaAllah takde aral melintang tunggu lah kad kahwin kami nanti. Hihi, cerita pasal kahwin. Kawan aku sorg tu dah nak tunang hujung tahun ni. Meriah lah. Aku doakan kawan2 aku bahagia hingga ke jannah. Moga2 Allah panjangkan jodoh korang. Aminnnn.
Actually, update blog ni nak buat iklan jawatan kosong. Ke lain pulak dah.Kalau ada sape2 yg berminat boleh lah apply. Tapi make sure stay dekat office.
BMP RESOURCES SDN BHD

-Perempuan
-18-27 Tahun
-Malay/Chinese
-Berpengalaman dalam marketing
-Waktu bekerja 9am-6pm
-Sabtu 9am-1pm
-Ahad & public holiday cuti

So, sape yg berkenan tu boleh lah email resume awak2 kat email ni : nurulshabirah92@gmail.com or call je no ni 017-6456282 :)

Tunggu next update :D



Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D