Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




Short Side ..
Tuesday 14 February 2012 | 00:42 | 0 comments
Assalammualaikum . Pehh ! Memang lame gile aku tak update blog , sekarang baru ade time nak skodeng skodeng blog , facebook and twitter bagai *Jangan lupa follow okayh . Haha , sempat lagi . Anyway , hari ni dah genap sebulan ayah aku meninggal . Walaupun masih terase dengan kehilangannya , aku tetap tabah . 
End of story .
Now , kite start story baru . Pasal kerja . Aku nak kerja tapi memandangkan keadaan tak mengizinkan untuk aku kerja semule . Mama dalam keadaan yang agak lemah dan aku jugak kene membimbing adik aku yang baru setahun jagung . And still lagi bersedih . Memang memilukan bile kite kehilangan seorang yang terpenting dalam hidup kite . Tutup cite ni .
Let's begin a new story . Dah name pun short site kan . Haha . Now . pasal kahwen . Kahwen ? Aku tengok member member aku semue da bernikah . Ade yang dah bersalin ,. Hmm , jealous ? Sape yang tak jealous sehh . Aku mengaku yang aku jealous tengok dorang dah kahwen . Aku tah bile kan . Hmm , mungkin jodoh aku belum sampai lagi , calon pun takde lagi . Susah sebenarnye nak carik lelaki yang betul betul serius dalam hubungan . Betul betul susah , kalau yang cinte cinte monyet tu bole lha . Tapi sekarang ni betul betul serius . Yang matang , pandai uruskan masa dpan , pandai dalam hal hal agame . Jujurnye aku takde lha alim mane tapi aku nak kan seorang yang boleh jadi pembimbing untuk aku menjadi seorang anak , isteri dan ibu yang solehah .
Mungkin , aku terlalu mude ? Mude ape bnde , dah 20 tahun dah pun . Dah boleh jadi bini orang kan , tapi tu lha, jodohnye yang takde . Ape  nak buad , tunggu je lha  . Memang lha ade yang tolong rekemen aku tapi macam tak berbaloi lha . Hmm . Abes dah .

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D