Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




Kala Hati Menyukai .
Sunday 5 February 2012 | 10:59 | 0 comments
Di kala hati sedang berbunga untuk menerima cinta baru , ada pula yang hadir untuk menemani hati yang sudah mula dimiliki . Hati aku jadi berbelah bagi . Antara Dia dan Dia ! Permikiran sudah tidak menentu . Hati sudah membara menginginkan sesuatu yang bakal menjamin hidup dan masa depanku . Memilih yang MUDA atau yang LEBIH MATANG ? Hati gusar , risau , gementar . Harus memilih antara dua . Dilema dilema dan dilema .

Jadi , aku membuat keputusan untuk menolak kedua dua nya . Ye ! Aku tahu melukai hati seseorang adalah salah satu dosa yang paling besar . Mengecewakan hati seseorang juga adalah seolah olah memerangkap hati aku , Dia dan Dia . Bukan bermaksud untuk membalas dendam . Bukan juga untuk memohon simpati . Tapi keputusan itu untuk kebaikan kedua duanya .

Aku , Dia dan Dia bukan baru kenal , tapi masing masing sudah mengenali hati budi masing masing selama 2 tahun . Bukan untuk menyakitkan tapi untuk menghilangkan luka akibat kisah cinta lalu Dia dan Dia . Aku seperti hilang arah akibat kisah cinta yang lepas . Kehilangan orang yang tersayang yang sanggup melepaskan ku atas alasan dia tidak layak untukku . Tetapi , dia pergi meninggalkan ku selama lamanya . Ye ! Tidak ada siapa pun yang tahu aku . Aku menanggung sendiri .

Aku tidak menangis bukan kerana aku EGO , tapi aku tidak mahu dia terseksa dengan tangisan ku . Aku menunjukkan diri aku yang tabah depan semua orang . Aku berlagak selumber seolah olah dia masih bersamaku .

Aku hilang seorang lagi insan yang tercinta . Ayahku . Dengan ketiadaan dia , aku seolah olah tidak bersemangat untuk dia . Tapi aku gagahkan juga di depan mama dan adikku . Aku gagahkan juga untuk teruskan hidup . Aku mengaku aku memerlukan seorang lelaki untuk membimbing aku , menyokong aku dari belakang . Menguatkan semangat aku . Memang ada lelaki yang datang untuk aku , tetapi , DUA ! Membuat aku dalam dilema . Apa semua ni ? Aku betul betul tak faham . Moga Allah memberi aku pilihan .
Amin ...

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D