Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




mencintai.
Monday, 9 January 2012 | 05:30 | 0 comments
assalammualaikumwarahmatullahiwabarokatuh wahai blogger blogger sekalian . hari ni aku jadi baik sikit bagi salam panjang berjela-jela . bukan aku nak kata aku alim bukan juga aku nak kata aku baik . setiap umat ada baik dan buruk . mungkin entry aku kali ni agak membuad aku rasa sayu sepi sunyi dan syahdu . tapi itu lah yang aku rasa . orang lain bahagia bersama yang tersayang . masing masing ambil berat pada pasangan . mencintai dan dicintai . sayang menyayangi . rindu merindui . lalu perasaan ingin membina masjid menjadi tebal . siapa yang tak mahu kan kebahagiaan . keluarga yang bahagia . perkahwinan yang sempurna . 


memang mudah nak bahagia tapi mudah juga nak derita . betul kan ? sayang sekali pada yang mengkhianati cinta . andai kata aku berhak miliki cinta yang agak membahagiakan aku , akan aku jaga sebaiknya . andai  aku dapat genggam seorang lelaki , akn aku jaganya sebaik mungkin .

kawan kawan aku semua untung . ada  yang mencintai dan dicintai . tapi aku tidak ? memang luaran aku nampak bahagia , sering tersenyum tapi hati aku ? siapa yang tahu ? takde sorang pun yang tahu apa yang aku rasa bila aku lihat kebahagiaan orang lain . hati sakit . pedih . hampa . semuanya ada . tapi ada ke yang tahu ? takde kan ? 

kadang kadang aku cemburu dengan apa yang dorang ada . tapi aku  tetap tunggu siapa jodoh aku :)


xoxo : pehhh ! jiwang abes !

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D