Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




AYAH !
Tuesday 31 January 2012 | 07:39 | 0 comments
Salam para para pembaca blog aku yang dikasihi . Pada 14 Januari 2012 , jam 9.40 malam aku telah kehilangan insan yang paling aku sayangi iaitu ayahanda ku . Ya Allah ! Kenapa begitu cepat Kau mengambilnya dari ku ? Ya Allah ! Tahukah Kau yang aku masih belum puas hidup bersamanya . Terlalu singkat Kau memberi kami masa untuk hidup dengannya . Ya Allah ! Kau berilah aku ketabahan untuk menghadapi hidup ini tanpa kehadiran dirinya . Berilah aku ketenangan untuk menghadapi dugaanmu Ya Allah !

Ayah . orang janji akan jaga mama  dengan adik . Orang takkan putus asa . InsyaAllah ayah . Orang akan tetap ada di sisi mama . Orang akan tetap sayangkan ayah sampai bila-bila . Ayah jaga diri baik-baik dekat sana . Moga ayah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman . Amin .
                                                                        



                                                                      Al-Fatihah .

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D