Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




apakah semua ini ? ohshemmm !
Monday 2 January 2012 | 05:54 | 0 comments
sile lah hambek mase selame 5 minit untuk membace kenyataan yang tak bape nak hot. bhaha


salam sayang you all you all semue.. wahh, lame dah kan aku tak update blog, bese lha kan aku busy dengan keje sampai takde mase nak ngadap laptop aku ni haa, ni pun mate dah hampir hampir nak tertutup ni, tapi aku tetap gagahkan jugak buad entry untuk korang, itupun kalau korang nak bace sangat lha kenn, kalau taknak takde masaalah, korang just diam diam je ngadap blogger blogger facebooker facebooker korang yang tak bape nak hadap tu. wahhh, apahal aku kasar sangat ni, tak pernah pernah aku kasar macam ni tibe tibe plak hangen satu badan. nak tau ke pasal hape? haaaa.. ni yang aku nak dok cerite ni. saket telinge saket haty jugak aku mendengar. hahha. ayat berterabor ke selatan. 


nak tau tak menjak menjak aku keje ni kann. aku bertemu lha dengan kawan aku mase sekolah rendah dulu. tak tau plak yang die keje situ jugak. korang nak tau ke aku keje mane? hmmmm, tak payah lha, duduk je situ diam diam, hahhahaha. name die ******* ! wahhhh, secret sangat sampai tak bole nak mention name die. hahahhahaha. bukan secret, just taknak carik pasal kan kan kan :) tiap tiap hari aku dok mngadap muke die. bese lha sebab die ade pangkat sikit dari aku. lagipun die tu baru keje kat situ kan, nak kate 2 bulan pun belom lagi kot. actually die dah ade pakwe kat s.alam yang bername dotdotdot! aku tak tau name pakwe die tu, nak dijadikan cerite die ni baru couple dengan budak tempat keje kiteorang. baru sebulan lebeh. so, die berpakwe DUA! OMK ! ape tu OMK? oh mak kau lha ngokngek. ngehehe :) yang tu aku tak kesah sangat lha, die nak berpakwe sepoloh pun aku tak hadap nak hambek tau. yang menjadi persoalannye sekarang (ayat nak power doe! bhaha) die sering, selalu, setiap mase, setiap waktu, jam, dan minit die akan sebut name pakwe die. WTF!


Alaaaa. aku saket perot lha, mesti ****** marah kalau tau aku saket perut sebab tak makan 

tu satu, aku boleh terime lagi, maseh boleh tersenyum walaupun kenyataannye aku geli bile dengar.. uweeekkk :P yang ni memang tak boleh blah.


mane laki aku ni, rindu lha. nak tengok muke die je tau, kalau tak tengok tak bole buad keje tau.

errrkkk! ohshemmm! gugur bulu ketiak beb! geli geli geli! bhaha! macam bodoh bodoh lha. susah betol kalau orang yang ga hot bercinte dalam tempat keje yang same kann. masaalahnye aku bukan jeles cume meluat dengar name pakwe die tiap tiap hari. kang kalau aku dah naek geram memang pakwe die tu dah jadi pakwe aku lha gayenye. hahahahhaahahahhahahahha

notakakisepakkanankiri : perlu ke nak bagi tau satu dunie yang kau tu ade pakwe? no taste okayh :/

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D