Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




what the hell ?
Friday 2 December 2011 | 00:40 | 0 comments
aduhh-2 , berhabuk sudaa belog aku ni . lame da aku tak update belog ni , bese lha bz mncarik jodoh , upss ! trsalah pulak , bz dgn wedding abg sdare aku , haha . untung kan tgok orang kawen , cantek-2 belake . 
aikk ! niy macam da larik dari tittle je ni . 
actually , nak story mory tntg seseorang . 
aku knal dye da lame , sjak dari tahon lpas . aku knal dye sbb kiteorang satu tmpt kje . pade mula aku tgok dye , baek orangnye , muke pown macam alim-2 kan , dlu sekolah pown , sekolah pondok . bole lha dikatekan alim kenn . pade mulanye , aku ni trmenaruh hrapan kat dye & dye pown macam bg hrapan kat aku . aku suke dye sbb dye baek , alim . dye ni imam kat masjid S.Alam Alhamdulillah lha aku dpat kwan yg mcam too .
bnde niy trjadi waktu aku trpakse pegi PLKN ., tiap-2 mnggu dye dtg mlawat aku & fmily aku kat kem ,
ade lha sorang mmbe aku ni , dye satu kem ngn aku lha , brlainan dorm . biase lha mase too bebudak lagi kenn , saje gtal-2 maen tkar-2 no kann . aku pown bg lha no budak alim too kat mmbe aku .
makin lame . aku lost cntct ngn dye , 
baru-2 niy mmbe aku call katekan yg mamat too sbnrnye gatal ! lbey sesuai dgn glaran GILA SEKS . aku betol-2 tak sgke . muke pnye lha baek . ayt pnye lha sopan snton . 
alim lha knonnye .
aku btol-2 trkjot yg dye macam too . bile aku tnye mmbe aku , dye salau nak rabe-2 mmbe aku ni . *wtf 
mmg sial kan jntan skg ni . takde adab dah . kau tak malu ke ? orang sume tau kau too imam tapi knpe prangai kau mcam too ? ? pade laki-2 sekalian alam , tolong lha jgn buad macam too . beradab lha sikit . msing-2 ade maruah kan , tak kire laki or prempuan .
 notakaki : jangan tutp kejahatan dengan agame faham ? !
next entry aku akn update cerpen untuk korang , tunggu ! dan jgn lupe like okayh :) 

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D