Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




jatuh cinta ?
Monday 5 December 2011 | 05:16 | 0 comments
yoyoyo whats up yo . eh lupe plak nak bg salam .
Assalammualaikum teman teman blog ku . anda sehad ? lama dah tak update blog biase lha bz dengan cerpen aku ni haaa . wahhh nampaknye follower aku da makin meningkat , actually tak byk mane pown follower aku tak macam korang-2 . blog korang hot kenn 
tapi papepown aku happy sebab ade blog yang Awesome yo !

Jatuh cinta ?
cinta pade kekasih ? cinta pade sesiape saje ? tapi aku bukan nak story pasal cinta alam .
aku nak story psal jatuh cinta terhadap blog . best tak best tak ?  ape yang mmbuadkan korang boleh jatuh cinta terhadap blog . bila kita dah sayang sesuatu mesti kita akan jade sebaek yang mungkin kan ? 
especially perempuan kan kalau boleh dye nak jage macam boleh di bawak keluar blog too haha .

Tapi kbnyakkan blog perempuan mesti berwarne pink right ? like me :) aku ni nampak je brutal tapi hati tetap maintain pink hoho . aku ade soalan untuk rakan-2 blogging aku .

1.Macam mane anda-2 boleh berminat untuk berblogging ?
2.sejak bile anda-2 mula berblogging ?
3.ape yang anda cube sampaikan di dalam blog anda ?
4.adekah anda buad yang terbaek untuk blog anda ?

So aku harap korang boleh jawab soalan aku di comment ataupun di blog korang berdasarkan ape yang aku soal . jangan lupe credit untuk aku keyh dude ?
kalau korang jawab soalan aku , InsyaAllah aku akn buad entry bertajuk kan nama korang , khas untuk anda .aku hanye memilih 5 orang sahaja :)

notakaki : ni bukan contest , ini untuk pengetahuan sahaja . harap korang berminat :)

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D