Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




best sangat ke ?
Thursday, 8 December 2011 | 03:06 | 0 comments
hey korang-2 da tengok ombak rindu ? best sangat ke ? untung lha kan korang-2 tengok ombak rindu dengan boyfie-2 korang-2 . ade jugak yang belanje kenn takde lha korang-2 nak kuar duit sendiri . better simpan utk kawen lagi bagus . *actually i jeles okayh !


haa tengok too . ombak rindu lagi . saked haty taox tade yang nak blanje aku . 
hah ? ap dye ? pakwe ? cantek sikit . tak maen lha g tengok wayang dengan pakwe , g tengok wayang dengan suami lha baru syiok kenn >.<
act , aku takde pakwe yang nak temankan g tengok ombak rindu gitu .



 see .. how sweet dorang :)
teringin nak jadi macam tu . upss ! stop here . *tak payah nak jiwang sangat lha kenn sha . love just waste ur time kayh : /

act , aku takde bnde pown nak tulis , saje gedik-2 nak tau khabar korang-2 enn . 
stop here . see u at next entry kayh ngokngek-2 semue :)

notakaki : Hanya Dikau Bab 3 da siap . tunggu untuk diluluskan >.<

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D