Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




♔ menanti saat indah
Friday 11 November 2011 | 04:36 | 0 comments


fuhh-2 ! ehem ! da berhabuk da belog aku ni.. menjak-2 belog aku da hancor ni, ase mlas plak na update - mengupdate ni..hahah..tap takpe . aku tetap akn ade mase utk meng-edit semule belog aku ni..wlaupown belog aku tak gune blogskin ! oke stopp ! dah mule tak tau nak ckap ap da ni..
sebelum aku lupe..aku nak bncgkan sesuatu..
korang pernah brangan tak ??
sure pernah kan ??actually,aku nak ap yg aku angan kan tu , akn jadi knyataan ..
tapi , rasenye mcm tak ..
aku slalu angan kan yg akn ade sorang lelaki yg trpnting dlam hidup aku akn muncul satu hary nanti ..
aku sedang menanti saat-2 indah !
menanti sesuatu yg mungkin pasti bg aku dan tidak pasti bg orang laen .. 
y , aku tau aku da mule mrepek skrg . hahahah..
tolong ketepikan jangan abaikan ape yg aku rasekan . haha . aku da mule nak merapu . so , aku stopp dulu lha .
see u at next entry 

lot's of ♥ : shasha bee

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D