Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




KISAH SEDIH | SEPASANG KEKASIH
Monday 7 November 2011 | 07:12 | 0 comments
tak ku duga ,


Sweet Couple Wallpaper no16351



Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Macam ni , esok awak tak payah contact saya . Maksud nya tak payah text call or apa apa yang berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dekat awak okay ? Kita tgok sape menang...
Gf : Okay !

Esoknya , si Gf terpksa lah tahan rindu dekat Bf... Mengenangkan yang ni satu permintaan, si Gf cuba kuatkan hati....

Keesokkan harinya , si Gf call si Bf... Tapi tak dijawab , so si Gf pegi dekat rumah Bf dia .
di luar rumah, sangat ramai orang... dia mula rasa pelik then trus msok ke rumah... sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah... dan tubuh tue adalah jasad si Bf yang dah meninggal...

Mak si Bf pun bagi surat dekat si GF...




Surat yang bertulis :




Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya... Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . Love you ♥

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D