Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




C.I.N.T.A
Tuesday 22 November 2011 | 23:52 | 0 comments
rase-2 aku da lame tak update entry baru utk korang-2 . haha . bese lha , bz kenn , abang sedare nak kawen , so , agak bz lha , konon bz,puihhh!
oke!ber-titlekan dgn post aku kali niy , ade serbe sedikit aku nak kongsikn ngn korang kenn . ini pown aku cilok dalam majalah REMAJA . haha
ape maksod sebenar CINTA?
korang-2 hanye tau mksod cinta too kasih sayang lha , ape lha bagai kenn . 
yang niy betol-2 real punye maksod wa kasi tau sama lu olang *cet!nak jadi gangster lha konon ,
oke  , dripade aku merepek tak tntu hala , baek kite troskan saje agenda hary niy , haha
  • C untuk ceritera dua hati bertemu tanpa dirancang dan berkasih tanpa di duga..tiba-2 dalam hati wujudnya perasaan sayang..satu perasaan yang terlalu sukar untuk digambarkan serta dinyatakan,namun yang pasti itulah cinta.
  • I untuk impian sebuah perhubungan,,pastinya segala yang diimpikan adalah ibdah belaka..biarpun ada kalanya bukan mudah untuk digapai dan diredah.namun kuasa sebuah cinta mampu mengatasi segalanya..
  • N untuk Nur yang menerangi cinta yang terjalin..wajah,hidupdan segalanya di rasakan tenang..kerana kehadiran insan yang bernama kekasih..
  • T untuk telus ikhlas dalam meluahkan rasa sayang..tiada rasa sangsi dan tiada rasa gusar untuk menyatakan dialah satu-satunya pilihan hati..
  • A untuk aku dan dia agar hubungan terus direstui hingga berakhir dengan sebuah ikatan yang suci..
adakah anda-2 mngerti ape yg dimaksudkan??*cehceh,berlagak pulak
rasenye sampai sini je entry aku..
jumpe di entry yang seterusnye..
kbaii !

notakaki : mencintai si dia adalah nilai yang paling berharga,,kerane dirimu begitu berharga,,hahahhaaha

Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D