Welcome to superwoman official blog You want to ★+Follow or go back Home ★
Im the SUPERWOMAN




ap maksudnye??
Thursday 17 November 2011 | 08:44 | 0 comments
       assalammualaikum..
dgn haty yg brdebar-2,aku cube hmpiri dye,aku gnggam tgn dye.. Takde!!aku tak pandai pown nak crik nadi.
haty aku makin tak senang dan mula resah..Ya Allah!ape yg brlaku ni?
ape yg dye da buad??knpe dye sggop buad mcam ni?knpe dye sayangkan aku smpai dye sggp,buad semue ni??
knape Kau uji aku dgn uijian sebegini ya Allah?
kenape?kenape?kenape?!
tibe-2 kpale aku trase berat sangat..aku rebah..
sedarnye aku,aku dah berade di hospital..orang pertama yg aku crik adelah dye!
kemanekah dye?ap yg telah terjadi dgn dye?masih bernyawekah dye?
aku menoleh ke pintu..
dye da tercegat kat situ bersame snyuman yg tak berape nak manis too!!!!!
heyyy!dye tipu aku!!!sampai haty dye tipu aku?
smpai haty dye mnguji aku dgn care sbgini?
ingat aku suke lha too..
4hary kemudian,aku pown kua lha hospital..lame aku mrajok dgn si dye..
igat aku suke ke orang tipu-2 aku ni..aku paling tak minat oke.
esoknye dye datang uma aku,knonnye nak mmujuk..
sikit pown aku tak trime pujukan dye..
malam too dye call aku , tapi aku tak angkat,dye mesej aku,tapi sikit pown aku tak bukak & bace mesej dari dye..
kemudian aku trtido..aku brmimpi dye datang dlam mmpi aku..
dye cakap 'kalau betul awak sayang saye,saya akan hantar wakil esok untuk beritahu awak sesuatu'
aku tersedar..aku bukak mesej dye..
'i love you until the end of my breath,saya harap awak dapat maafkan saya sayangg'
aku langsong tak endahkan mesej dye..aku hnye mnganggap yg ayt dye too hnye untuk memujuk aku..
aku trlelap..
bile aku bgon pagi..akem ade kat rumah aku..dgn muke macam orang bwu lpas nges..
aku tny akem knape..
aku lemah,rebah ke lantai bile akem menyatekan yg saiful dah TAKDE!!!
baru aku tau,mmpi semalam adelah tande-2 yg mnyatekan dye da takde!!

aku hnye mmpu brdoa untuk dye..
al-Fatihah


Older Post | Newer Post
Sweet Talk
Just be a nice one :D